לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
פרופיל החברה
שם החברה Greenpeace Medeterenian
תחום פעילות מוסדות מלכ"ר
תיאור החברה
גרינפיס הינו ארגון בינלאומי ללא מטרות רווח, אשר משתמש במאבק לא אלים ויצירתי על מנת לחשוף בעיות סביבתיות כלל עולמיות ואת הגורמים להן. גרינפיס מחפש אחר הפתרונות והחלופות לבעיות אלו, למען עתיד ירוק וטוב יותר.
גרינפיס פועל למען:

הגנת כל צורות החיים.
מניעת זיהום האטמוספירה, דבר שיוביל להרס שכבת האוזון ולשינוי אקלימי כלל עולמי.
מניעת זיהום ו"התעללות" באדמותיו וימיו של כדור הארץ.
גרינפיס מתנגד לאלימות.
גרינפיס מחויב לעקרונות אי האלימות, אי התלות הפוליטית והבינלאומיות. בניסיונותיו ובמאמציו למציאת פתרון לבעיות הסביבה, אין לגרינפיס בני ברית או אויבים קבועים - טובת הסביבה היא העומדת לנגד עיניו.

אם היה גרינפיס מעורב אי פעם באלימות כלשהי, היה זה רק בעמדת הקורבן; ב - 1985 עגנה ספינת גרינפיס "Rainbow Warrior" באוקלנד, ניו זילנד, ומחתה נגד ניסויים גרעיניים שביצעה צרפת באזור דרום האוקיינוס הפסיפי. על פי הוראה רשמית של ממשלת צרפת, פוצצו כוחות צרפתיים את הספינה וגרמו למותו של אחד מאנשי הצוות שהיו עליה. זו אחת הדוגמאות המזעזעות ביותר לאלימות שהופנתה כלפי גרינפיס ולמרבה הצער, זו אינה הדוגמא היחידה.

גרינפיס עצמאי מבחינה פוליטית וכלכלית

גרינפיס אינו מקבל תרומות מממשלות, תאגידים, או חוגים פוליטיים. גרינפיס אינו מבקש או מקבל תרומות העלולות להשפיע על עצמאותו, מטרותיו, האובייקטיביות שלו או פעולותיו. הארגון נסמך אך ורק על תרומות מתומכים פרטיים ומקרנות.

דיבור בקול אחד כלל עולמי

לגרינפיס סניפים בארצות רבות בכל רחבי העולם - באוסטרליה, אירופה, אמריקה, אפריקה הצפונית והים התיכון. כל הסניפים עובדים יחדיו על בסיס מטרות ורעיונות משותפים, אך יחד עם זאת כל סניף מתמקד בבעיות הסביבתיות המקומיות והפתרונות להן בתחומי הפוליטיקה, הכלכלה והסביבה. כל סניף מנוהל ומתוחזק על ידי צוות ומתנדבים מאותה מדינה.

גרינפיס פועל ברמות רבות

בהכרה שעצירת זיהום הסביבה דורשת דרגות רבות ושונות של פעילות, גרינפיס פועל במספר רב של מישורים בחברה.גרינפיס מעסיק פעילים, מדענים, לוביסטים פוליטיים וכלכלנים על מנת להבטיח שהקמפיינים שלו ישפיעו על כל שלבי קבלת ההחלטות. בכך נוכל להגדיל עד כמה שאפשר את הלחץ ליצירת שינוי.

לגרינפיס יש פעילים ביבשה ובים - על הספינות, אשר מתריעים ומצביעים על המוקדים של התדרדרות הסביבתית. יש לוביסטים וקמפיינרים, הנפגשים עם ממשלות ותעשיות
סוג החברה
כתובת רח׳ החשמונאים 113
עיר/ישוב
מס' טלפון 054-7099574
דואר אלקטרוני
 
 
רשימת משרות פנויות
 
כותרת שם חברה תחום אזור תאריך עדכון
לגרינפיס ישראל דרושים נציגים פרונטליים בשטח לגיוס חברים חדשים 

  Greenpeace Medeterenian  אחר, דיילות וקידום מכירות, הפצה, חלוקה ושליחויות, מתנדבים, סטודנטים, עבודות כלליות, נציג שטח פרונטלי  המרכז והשפלה  26/10/2016 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   054-7099574 איש קשר:  
תיאור:
בואו ליהנות מ:
- משכורת מתגמלת- שכר שעתי של עד 38 ש"ח לשעה + בונוסים + נסיעות + כרטיס "תן ביס"
- סביבת עבודה דינמית וכייפית
- הכשרות מקצועיות + אפשרויות קידום למתאימים
 
 
דרישות:
אנרגטיות, זיקה לסביבה ירוקה  
היקף המשרה: משמרות  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
 
 
 
     

Copyright 2005-2024 ©  דרושים HotJob.co.il
 

 

ב HotJob תמצא/י עבודה ואתר בייביסיטר יעזור לך למצוא מטפלת לילדים