|
|
פרופיל החברה
|
שם החברה |
synel |
תחום פעילות |
היי טק
|
תיאור החברה
|
סינאל-מלל-פייוויי ( Synel-Mll Payway ) הינה החברה המובילה בישראל בתחום מערכות תוכנה וחומרה לדיווח נוכחות, בקרת כניסה, ומערכות תוכנה לניהול שכר ומשאבי אנוש. מערכות אלה, המצויות בשימוש אלפי ארגונים בישראל, ומשמשות כאמצעי ניהול ופיקוח ממוחשב של מאות אלפי עובדים.
חברת סינאל-מלל-פייוויי משלבת ידע, ניסיון ויכולות מקצועיות של שתי חברות מובילות בתחומן : סינאל ומלל פייוויי. הפתרונות המוצעים ע"י החברה המאוחדת, הופכים אותה לחברה המובילה בתחומי דיווח נוכחות, בקרת כניסה ומערכות לניהול משאבי אנוש ושכר בישראל. פתרונותיה של החברה מותאמים ותומכים בדרישות הייחודיות למגזרי הפעילות השונים במשק, ניתנים ליישום באופן מודולארי, ומיועדים לתפקד כמערכת אינטגרטיבית כלל ארגונית הלקוח מקבל פתרון מקיף וכולל לכל פעילות העובד בארגון, כמו גם לכל צרכי הניהול של הארגון, הכל תחת קורת גג אחת.
מוצרי החברה נמצאים בחזית הטכנולוגית סינאל מלל פייוויי מחוייבת לאמינות המוצר ולתמיכה בלקוחותיה. המוצרים מתוכננים ומיוצרים על ידי החברה תוך הקפדה מלאה על מילוי דרישות תקני אבטחת איכות ישראליים ובינלאומיים ISO, UL, CE.
משרדי החברה ממוקמים בפריסה ארצית ב- 4 מוקדים בארץ: יוקנעם, רעננה, רמת גן וחיפה.
חברת סינאל נוסדה בשנת 1990, הינה מובילה עולמית בתחום איסוף ועיבוד נתונים ומספקת פתרונות חומרה ותוכנה בטכנולוגיה מתקדמת, לניהול ובקרה של פעילויות העובד בארגון בתחום משאבי הזמן - נוכחות, ובקרת כניסה, וכן משלבות אמצעי דיווח ביומטריים פרי פיתוח של החברה.
סינאל מייצאת את מוצריה ל-40 מדינות ברחבי העולם, ולה חברות בנות באנגליה וצרפת, ארה"ב ושבדיה, משרד קדמי בקנדה ובסין, כמו גם מפיצים במזרח ומערב אירופה, אסיה ודרום אמריקה ואפריקה.
מלל פייוויי חלוצת המחשוב בארץ. עוסקת כבר למעלה מ-40 שנה בפיתוח מוצרים ושירותים בתחום ניהול משאבי אנוש, ושכר באמצעות מערכת בבית הלקוח, שירותי לשכת שירות ובאמצעות מיקור חוץ של שירותי חשבות שכר. |
סוג
החברה |
|
כתובת |
המדע 2 |
עיר/ישוב |
|
מיקוד |
20692 |
מס' טלפון |
03-7551770 |
דואר אלקטרוני |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תומכים טכניים |
|
|
|
|
טל: |
03-7551770
|
איש קשר:
|
אייל
|
|
תיאור: |
תאור המשרה:
למרכז תמיכה טכנית דרושים תומכים טכניים. העבודה כוללת אבחון תקלות ופתרונן ע"י תמיכה מרחוק .
מתן תמיכה ללקוחות עסקיים בלבד.
סביבת עבודה אינטנסיבית ודינמית מאוד שדורשת שיקול דעת עצמי.
עבודה במסגרת צוותים ואל מול מנהל התמיכה.
|
|
|
דרישות: |
דרישות התפקיד :
- יכולות שירותיות ועמידה תחת לחץ
- הנדסאי חומרה / תוכנה
- רקע באלקטרוניקה
- אנגלית ברמה טובה
- ניסיון של שנה בשירות לקוחות helpdesk
- ניסיון של שנה בתחום החומרה ותוכנה
- ידע בתוכנות : אופיס , השתלטות מרחוק ותחום האינטרנט .
- הכרות עם פרוטוקולי תקשורת : TCP/IP ,VPN ,VLAN, שרתים ונתבים
- חוש טכני ברמה גבוהה
- יתרון הכרת סביבת עבודה של Microsoft MS-SQL
- יתרון רקע מתחום נוכחות ושכר
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
נציג\ת שרות |
|
|
|
|
טל: |
03-7551770
|
איש קשר:
|
אייל
|
|
תיאור: |
תאור המשרה:
למרכז תמיכה טכנית דרושים אנשי מוקד. העבודה כוללת אבחון תקלות והפנייה לגורם המתאים בחברה.
מתן תמיכה ללקוחות עסקיים בלבד.
סביבת עבודה אינטנסיבית ודינמית מאוד שדורשת שיקול דעת עצמי.
עבודה בצוות המוקד הכוללת גם מטלות אדמנסטרציה כגון דואר תיוקים וכו .התפקיד בעל שכר אטרקטיבי ותנאים טובים.
|
|
|
דרישות: |
רישות התפקיד:
- יכולות שירותיות ועמידה תחת לחץ
- ניסיון של שנה בשירות לקוחות helpdesk
- ידע בתוכנות: אופיס
- הכרות עם האינטרנט
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
יקנעם |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|