|
תיאור: |
הגדרת התפקיד:ניהולי מספר מוקדי בנקים מבצעיים הפועלים 24/7 ברמה השוטפת כולל ניהול המשאב האנושי.
אחריות לתהליכים: מבצעיים ומנהלתיים :
-ביצוע הדרכות והסמכות מקצועיות ע"פ נהלי החברה ונהלי הבנקים למוקדנים במוקד..
-פיקוח מקצועי ובקרה על תפקוד מוקדנים ותפקוד כלל מוקדי הבנקים בכללותם- שגרה ומשמעת.-אחריות על סידור עבודה של 15 מוקדנים/יות סה"כ . 5 סה"כ במשמרת
-ביצוע ביקורות מבצעיות ותחקירי אירוע. -קיום קשר רציף עם בקרות הבנקים. -הפקת דוחות מבצעיים מסכמים של פריצות סיורים.
דרישות:
- ניסיון מוכח בניהול חמ"ל מבצעי כקצין/ת מבצעים / קצין/ת חמ"ל / אחמ"ש ב CALL CENTER המונה יותר מ 15 איש.
-אמינות, גמישות מחשבתית, יכולת ביטוי גבוהה, עצמאות+ בגרות וחוסן רגשי, ראייה מערכתית, יכולת בניית מנגנוני בקרה על תהליכים, יכולת עבודה על מספר מטלות במקביל,
בעל/ת יכולות הובלה.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|