|
|
תיאור: |
איש/אשת Help desk למרכז התמיכה בהרצליה של נט גייט הנותן תמיכה למגוון לקוחות עסקיים של החברה. התפקיד כולל ניהול משרד ממוחשב, מתן תמיכה טלפונית ויציאה לשטח לעסקי המשתמשים . קבלת קריאות ויכולת מתן פתרונות לתקלות חומרה ותוכנה . • מתן שירות טלפוני למשתמשי הקצה עם דגש על מערכות מייקרוסופט• תמיכה ראשונית בתקלות בתחום ה- system.
|
|
|
דרישות: |
ניסיון עבודה בתמיכה טלפונית בתחנות וציודי קצה (הדפסות,ניהול משתמשים,ניהול משאבים וכו.) בסביבת רשת מרובת משתמשים - חובה ניסיון במתן מענה לתקלות HD מורכבות ניסיון עבודה עם מערכת הפעלה Windows בגרסאות השונות, סביבת משרד ממוחשב Ms-Office) וכו') - חובה • היכרות ברמת ארכיטקטורה של - Active Directory – חובה • הכרות עם מבנה המחשב – חובה אנגלית ברמת שיחה - חובה • הכרות עם תחום תקשורת הנתונים - יתרון • ניסיון עבודה בסביבת שרתי Microsoft – יתרון
|
|
|
היקף המשרה: |
משמרות |
עיר/ישוב: |
הרצליה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
פחות משנה |
|
|