|
טל: |
09-9609600
|
איש קשר:
|
לינור
|
|
תיאור: |
מנהל קמפיין הינו "מומחה מדיה" העוסק באספקטים הביצועיים/טכניים של פרויקטי הקמפיין של החברה, המתבטאים בפועל ב:
• פתיחת וסגירת קמפיינים פרסומיים באינטרנט.
• מעקב שוטף אחר ביצועיהם.
• אופטימיזציה.
• נדרשת יכולת אנליטית גבוהה-ניתוח אנליטי,מספרי של הקמפיינים.
• עבודה עצמאית וצוותית גם יחד.
• התפקיד כרוך בעבודה משמעותית תחת לחץ ותוך תמרון בין מספר מטלות מגוונות בו זמניות (כמעין "ג'אגלינג"...).
• עבודה שוטפת מול מערכת מרכזית-אינטרנטית.
|
|
|
דרישות: |
• יתרון משמעותי- ניסיון קודם בתפקידי קניית מדיה, PPC ,Performances Optimizations ו/או ניסיון עבודה בחברות קזינו אונליין, חברות Forex או כל חברה אחרת העוסקת ב- Performance Based Products.
• חובה- יכולות ניתוח והבנה אנליטיות גבוהות – גישה למספרים וסקרנות בניתוחם!
• חובה- תואר ראשון. עדיפות ברורה לבעלי תואר בתחומי- הנדסה תעשייה וניהול, מערכות מידע, מנהל עסקים, מתמטיקה, כלכלה, סטטיסטיקה- או -כל תואר במדעים מדוייקים אחר.
• חובה- שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה: הדגש מושם בעיקר על קריאה וכתיבה אך נדרשת רמה ניאותה של יכולת דיבור.
• בשל חשיבות ורגישות התפקיד, נדרשת התחייבות לשנה בתפקיד, מתום תקופת הניסיון.
• חובה- ידע בסיסי ברמת HTML.
• יכולת תמרון מול צוותים פנימיים ואנשי מכירות.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
הרצליה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|