לוח דרושים מנהלה ומזכירות

 
 
חיפוש משרות:
מילות מפתח תחום משרה אזור  
תאריכים:
כל התאריכים   חודש אחרון   שבועים אחרונים   שבוע אחרון   3 ימים אחרונים   24 שעות אחרונות  

רשימת כל המשרות

 
תוצאות חיפוש: 1-15 מתוך 1000  הצג רק כותרות  עמוד 1 מתוך 67
כותרת   שם חברה   תחום   אזור   תאריך עדכון  
פקיד/ה בק אופיס 

  טידיאיי כוח אדם  מנהלה ומזכירות, פקיד/ה  המרכז והשפלה  30/9/2024 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   050-6526531 איש קשר:   טירנה
תיאור:
למפעל לחם דרוש/ה פקיד/ה אופיס
מענה טלפוני ,גביה,הקלדת הזמנות
9.00-17.00  
 
דרישות:
חרוצה ויעילה
ניסיון חובה  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: חולון   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: 3 שנים 
 
פקיד/ה רכש/הזמנות 45 לשעה -חדר אוכל הייטק פתח תקווה 

  טידיאיי כוח אדם  מנהלה ומזכירות, עבודות כלליות, פקיד/ה  המרכז והשפלה  30/9/2024 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   077-6040595 איש קשר:   טידיאיי
תיאור:
ביצוע הזמנות רכש, קבלת חשבוניות/תעודות והפקתן במערכת וסיוע אדמינסטרטיבי למנהלת המשרד. תנאים טובים יש ארוחת בוקר וצהריים וחנייה. שעות 7-16 אולי תהיה גמישות בשעת התחלה. ידע בסיסי באקסל עדיפות למישהי עם ניסיון .
שכר 45 לשעה  
 
דרישות:
ביצוע הזמנות רכש, קבלת חשבוניות/תעודות והפקתן במערכת וסיוע אדמינסטרטיבי למנהלת המשרד. תנאים טובים יש ארוחת בוקר וצהריים וחנייה. שעות 7-16 אולי תהיה גמישות בשעת התחלה. ידע בסיסי באקסל עדיפות למישהי עם ניסיון .
שכר 45 לשעה  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד:   שנות ניסיון: שנה 
 
דרוש/ה פקיד/ת שיווק והזמנות לרשת מעדניות בראשון לציון 

  טידיאיי כוח אדם  דיילות וקידום מכירות, מנהלה ומזכירות, שיווק ומכירות  המרכז והשפלה  29/9/2024 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   077-6040595 איש קשר:  
תיאור:
דרוש /ה פקיד /ת שיווק והזמנות לרשת מעדניות בראשל"צ
התפקיד כולל: לקיחת הזמנות, הגדלות מכירות, מענה ללקוחות.
העבודה בימים א-ה בשעות 10:00-17:00
וימי שישי לסירוגין 11:00-14:00
תנאים טובים למתאימים/ות
 
 
דרישות:
נסיון במכירות טלפוניות
שליטה טובה בעברית ורוסית
זמינות לשעות המשרה
יחסי אנוש טובים  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: ראשון לציון   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
דרוש/ה מגייס/ת כוח אדם- חולון והסביבה- מתאים למשרת אם! 

  טידיאיי כוח אדם  מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש  המרכז והשפלה  29/9/2024 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   077-6040595 איש קשר:  
תיאור:
לחברת כוח אדם בוטיק בחולון דרוש/ה מגייס/ת
העבודה בימים א-ה במשרת בוקר בשעות גמישות
מתאים כמשרת אם
נדרש ניסיון קודם בתחום!!!
תנאים טובים, סביבת עבודה נעימה, התחלה מיידית!  
 
דרישות:
ניסיון קודם בתחום  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: חולון   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
דרוש/ה פרילנסר/ית בתחום בגיוס לחברת כוח אדם מובילה בחולון 

  טידיאיי כוח אדם  אחר, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, סטודנטים, עבודות כלליות, שיווק ומכירות  המרכז והשפלה  29/9/2024 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   077-6040595 איש קשר:  
תיאור:
לחברת כוח אדם בחולון דרוש/ה פרילנסר/ית לגיוס כוח אדם לחברות המובילות במשק
עבודה בשעות שנוחות לכם!
תנאים מעולים ואווירה טובה!  
 
דרישות:
נדרש ניסיון בתחום הגיוס  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: חולון   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
מזכירת משרד עו"ד 

  אל מור תעשיות ולוחות חשמל בעמ  מנהלה ומזכירות, עריכת דין ומשפט, מזכירות  הדרום  1/5/2024 
דואר אלקטרוני:   פקס:  08-
תיאור:
לאחד מלקוחותינו דרוש/ה מזכירה למשרד עורכי דין
היקף משרה 50%.  
 
דרישות:
ניסיון קודם במשרד עו"ד.
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: אשקלון   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנתיים 
 
 
נציג/ת קבלה מעולה לתפקיד מאתגר במשמרות 

  אחוזות רובינשטיין  אחר, מנהלה ומזכירות, סטודנטים, שרות לקוחות  המרכז והשפלה  21/4/2024 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
אחוזות רובינשטיין הינה רשת מובילה של דיור איכותי לגיל השלישי.

אנו מחפשים נציג/ת קבלה וקשרי דיירים, עם יכולות בינאישיות גבוהות, הרבה סובלנות ואדיבות, לתפקיד משמעותי, הטומן בחובו סיפוק ואתגר, כחלק מצוות מקצועי, תומך ומקדם, באווירה משפחתית ונעימה.

**תנאים טובים למתאימים**

תחומי אחריות:
אחריות בלעדית על עמדת הקבלה במשמרת, קשר שוטף עם הדיירים, דאגה לשלומם, לשביעות רצונם ולאיכות חייהם. מתן מענה הולם ושירותי לפניות הדיירים בנושאים שונים, באופן פרונטאלי וטלפוני, תוך תשומת לב מירבית לתקשורת סבלנית, מתעניינת, נעימה ושירותית.  
 
דרישות:
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים!
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות במקביל, אחריות אישית ומחויבות למסגרת, מוסר עבודה גבוה.
יכולת פתרון קונפליקטים, גמישות מחשבתית.
ערנות טובה לפרטים ולסביבה.
יכולת הכלה ואמפתיה כלפי בני/ות הגיל השלישי.
ידע בתוכנות ה- office (וורד, אקסל בסיסי).
ניסיון בעבודה בקבלה/במתן שירות-יתרון
נכונות לעבודה במשמרות בוקר/ערב, כולל בסופ"ש.
מיקום המשרה: ראשון לציון



המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

קו"ח יש לשלוח למייל: cv@arubi.co.il
**יש לציין משרה מספר 4111
 
היקף המשרה: משמרות  עיר/ישוב: ראשון לציון   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
סטודנט/ית למחלקת משאבי אנוש 

  ימית אף. אס. בע"מ  אחר, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, סטודנטים, שרות לקוחות  ירושלים והסביבה  22/1/2024 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לחברת מובילה במרכז העיר ירושלים דרוש/ה סטודנט/ית למשאבי אנוש .
במסגרת התפקיד :
- אחריות על נושא הגיוס - בדיקת משרות פתוחות מול המנהלים בשטח, פרסום משרות ברשתות השונות , סינון ומיון קורות חיים, ביצוע ראיונות טלפונים, והפנייה למנהלים בהתאם.
- תפעול שוטף החל מקליטת העובד במערכת ועד לסיום העסקתו הכולל : הקמת עובדים במערכת, בדיקת נוכחות, בדיקת תלושים, הפקת אישורים.
שני עד רביעי בין השעות 9:00 עד 17:00  
 
דרישות:
נכונות לעבודה חלקית
שירותיות
בעל/ת מוטיבציה ונכונות ללמוד ולהתפתח
שליטה באופיס - חובה  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: 8 שנים 
 
רכז/ת אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש 

  ימית אף. אס. בע"מ  מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, שרות לקוחות  ירושלים והסביבה  17/1/2024 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לחברה מובילה בירושלים דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש, במסגרת התפקיד :
-ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף
-פרסום משרות ברשתות השונות
-קליטת עובדים חדשים למערכת
-בדיקת נוכחות ותלושי שכר
-הפקת דוחות ובקרה
-הפקת אישורים למוסדות שונים , הכנת מכתבי העסקה, ביצוע גמר חשבון
ימים ושעות עבודה ראשון עד חמישי 08:00 עד 17:00  
 
דרישות:
זמינות מיידית
-שירותיות
-שליטה באופיס
-יכולת עבודה בצוות
-ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנתיים 
 
דרוש מנהל/ת אחזקה למפעל מתכת מוביל בדרום 

  פז לוגיסטיקה  מנהלה ומזכירות, מנהל/ת אחזקות  הדרום  15/1/2024 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   054-5335409 איש קשר:  
תיאור:
התפקיד כולל : אחראי על אחזקתם, תקינותם וכשירותם של מתקני המפעל, מכונות הייצור,
התשתיות והמערכות השונות – חשמל, מים, אויר דחוס, מתקני טיפול במים,
מיזוג, כיבוי אש, מערכת מתח גבוהה, מתקנים ומבנים בחצר המפעל הכוללים
את המערכות הסולאריות.
אחראי על הציוד ותקינות אמצעי שינוע והרמה לרבות מלגזות
אחראי על כל ציוד העגורנים אביזרי ההרמה והמסועים למיניהם.
אחראי על תכנון אחזקה שוטפת תקופתית, שנתית,
אחראי על הפעלת כוח אדם לאחזקה – מסגרים, מכונאים, חרט, חשמלאים
ועוזרים למיניהם
ניהול ופיקוח בעת הפעלת הקבלנים החיצוניים לאחזקה על-פי נהלי החברה תוך
בדיקה והקפדה על הוראות המפעל, נהליו והוראות הבטיחות. החתמה על
הדרכות לפני ביצוע.
מענה לפניות בנושאי תקלות ותיקון ליקויים לפי פניות של מנהלי העבודה/ ראשי
צוותים, מנהל ייצור או כל גורם בהנהלה ולפעול על-פי מידת הדחיפות ועל-פי הנחיות
הממונה.
רישום ותיעוד מסודר של דוחות התקלה תוך פרוט הפריטים שהוחלפו, פתיחת
ספרי מכונה לתיעוד התקלות, תקלות חוזרות באם יש, טיפולים ושיפורים
שנעשים בציוד תוך תיעוד בספרי המכונה ובמערכת המחשב של החברה.
כתיבת נהלי תחזוקה לציוד המפעל.
רכש חלפים וציוד מגן בהתאם לנדרש באחזקת שבר תוך קבל אישור הממונה לפני
ביצוע הרכישה, בארץ ובחו"ל.
התראה על נושאי בטיחות בתיאום מול ממונה הבטיחות ומנהל המיפעל
קיום בקרה שוטפת באולם ובמגרש הייצור


ימי עבודה :ראשון עד שישי
שעות : 6:00 עד 17:00


תנאים :
ארוחות
פנסיה מהיום הראשון
אופציית קידום למתאימים
אופציה לשעות נוספות
תנאים סוציאליים מלאים  
 
דרישות:

דרישות :
ניסיון בתעשייה - חובה  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
דרוש מנהל/ת אחזקה למפעל מתכת מוביל בדרום 

  פז לוגיסטיקה  מנהלה ומזכירות, מנהל/ת אחזקוץ  הדרום  15/1/2024 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   054-5335409 איש קשר:  
תיאור:
התפקיד כולל : אחראי על אחזקתם, תקינותם וכשירותם של מתקני המפעל, מכונות הייצור,
התשתיות והמערכות השונות – חשמל, מים, אויר דחוס, מתקני טיפול במים,
מיזוג, כיבוי אש, מערכת מתח גבוהה, מתקנים ומבנים בחצר המפעל הכוללים
את המערכות הסולאריות.
אחראי על הציוד ותקינות אמצעי שינוע והרמה לרבות מלגזות
אחראי על כל ציוד העגורנים אביזרי ההרמה והמסועים למיניהם.
אחראי על תכנון אחזקה שוטפת תקופתית, שנתית,
אחראי על הפעלת כוח אדם לאחזקה – מסגרים, מכונאים, חרט, חשמלאים
ועוזרים למיניהם
ניהול ופיקוח בעת הפעלת הקבלנים החיצוניים לאחזקה על-פי נהלי החברה תוך
בדיקה והקפדה על הוראות המפעל, נהליו והוראות הבטיחות. החתמה על
הדרכות לפני ביצוע.
מענה לפניות בנושאי תקלות ותיקון ליקויים לפי פניות של מנהלי העבודה/ ראשי
צוותים, מנהל ייצור או כל גורם בהנהלה ולפעול על-פי מידת הדחיפות ועל-פי הנחיות
הממונה.
רישום ותיעוד מסודר של דוחות התקלה תוך פרוט הפריטים שהוחלפו, פתיחת
ספרי מכונה לתיעוד התקלות, תקלות חוזרות באם יש, טיפולים ושיפורים
שנעשים בציוד תוך תיעוד בספרי המכונה ובמערכת המחשב של החברה.
כתיבת נהלי תחזוקה לציוד המפעל.
רכש חלפים וציוד מגן בהתאם לנדרש באחזקת שבר תוך קבל אישור הממונה לפני
ביצוע הרכישה, בארץ ובחו"ל.
התראה על נושאי בטיחות בתיאום מול ממונה הבטיחות ומנהל המיפעל
קיום בקרה שוטפת באולם ובמגרש הייצור


ימי עבודה :ראשון עד שישי
שעות : 6:00 עד 17:00


תנאים :
ארוחות
פנסיה מהיום הראשון
אופציית קידום למתאימים
אופציה לשעות נוספות
תנאים סוציאליים מלאים  
 
דרישות:

דרישות :
ניסיון בתעשייה - חובה  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
 
דרוש/ה עוזר/ת למנהלת חשבונות ראשית לחברה תעשייתית מובילה 

  פז לוגיסטיקה  מנהלה ומזכירות, עוזר/ת למנלהלת חשבונות  הדרום  15/1/2024 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   054-5335409 איש קשר:  
תיאור:
התפקיד כולל:
עבודה במחלקת הנהלת חשבונות ואחראיות על הפקת קבלות והפקדות של תקבולי
לקוחות לרבות התאמות בנקים,
הפקת חשבוניות ללקוחות במהלך החודש וסוף החודש, ביצוע התאמת כרטיסיוות מול
לקוחות החברה.
קליטת חשבוניות ספק ועזרה בהכנת מס''ב לספקי החברה

משרה מלאה א'-ה' 7:30-16:30

תנאים סוציאליים מלאים
מקום עבודה קבוע ויציב לטווח הארוך
מערך הסעות : אשדוד , אשקלון , קרית גת
ארוחות חמות בסבסוד ( ותשלום מועט של העובד 15 ש"ח )
 
 
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 1+2 - חובה
ניסיון בעבודה מול תוכנת פריוריטי - חובה
ניסיון בהנהל חשבונות - יתרון רב  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
דרוש/ה פקיד/ה לחברה מובילה בתחום הפלסטיק בחולון 

  טידיאיי כוח אדם  אחר, יצור ותעשיה, מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  2/7/2023 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   077-6040595 איש קשר:  
תיאור:
לחברה מובילה בתחום ייצור מוצרי פלסטיק בחולון דרוש/ה פקיד/ה.
העבודה בימים א-ה במשרה מלאה
מהות התפקיד:
ניהול קשר עם לקוחות וספקים בארץ ובחו"ל
טיפול בהזמנות וחשבוניות
טיפול בדו"חות ותעודות משלוח
התחלה מיידית, שכר הולם ותנאים טובים למתאימים/ות.  
 
דרישות:
ניסיון קודם בתחום
יתרון לידע טכני
יתרון לידע בתוכנת פריוריטי
שליטה בתוכנות אופיס
תודעת שירות גבוהה ויכולת התמודדות עם ריבוי משימות.
עברית ואנגלית ברמה טובה  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: חולון   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
דרוש/ה אחראי/ת תפעול לחברה מובילה בפתח תקווה 

  טידיאיי כוח אדם  מנהלה ומזכירות, מנהלים / בכירים  המרכז והשפלה  2/7/2023 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   077-6040595 איש קשר:  
תיאור:
לחברה בתחום הנדל"ן בפתח תקווה דרוש/ה אחראי/ת תפעול.
העבודה בימים א-ה במשרה מלאה
אחריות על 3 עובדים
התחלה מיידית
שכר מעולה ותנאים טובים למתאימים  
 
דרישות:
ניסיון בניהול ריבוי ממשקים תפעוליים/ לוגיסטיים
ניסיון בניהול מערכות
יחסי אנוש טובים
ראייה מערכתית רחבה  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 לחברה מובילה בבת ים/ א-ה 8:00-16:00 

  טידיאיי כוח אדם  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  2/7/2023 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   077-6040595 איש קשר:  
תיאור:
לחברה מובילה בתחום המתכות בבת ים דרוש/ה:
מנהל/ת חשבונות סוג 2
העבודה בימים א-ה בין השעות 8:00-16:00
שכר 11,000 ש"ח חודשי
התחלה מיידית!  
 
דרישות:
חובה ניסיון קודם
ידע בחשבשבת  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: בת-ים   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
הצג סל המשרות שלי  
 הצג רק כותרות עמוד 1 מתוך 67
 
אבטחת איכות אדריכלות ועיצוב פנים אופנה וטקסטיל אחזקה ותחזוקה אינטרנט
אלקטרוניקה וחומרה אקדמאים ביוטכנולוגיה ביטוח בניין
גרפיקה ומולטימדיה דיילות וקידום מכירות הוראה והדרכה הסעות ונהגים הפצה, חלוקה ושליחויות
הפקות, בימוי ועריכה טיפול וסיעוד טלמרקטינג יבוא/יצוא יצור ותעשיה
כלכלה ושוק ההון כספים וחשבונאות מדע ומחקר מהנדסים מיחשוב
מלונאות ואתרי נופש מנהלה ומזכירות מנהלים / בכירים מסעדות/בתי קפה ובארים משאבי אנוש
נקיון סטודנטים עבודה בחו"ל עבודות כלליות עריכת דין ומשפט
פארמצבטיקה פיתוח עסקי פרסום ויחצ"נות ציוד רפואי קייטרינג ואירועים
רפואה שיווק ומכירות שמירה ואבטחה שפות ותרגום שרות לקוחות
תוכנה / חומרה מטפלות מטפלות לילדים עוזרות בית ניקיון דרושים מטפלות לילדים דרושים עוזרות בית ניקיון
 
 
     

Copyright 2005-2024 ©  דרושים HotJob.co.il