דרוש /ה פקיד /ת שיווק והזמנות לרשת מעדניות בראשל"צ
התפקיד כולל: לקיחת הזמנות, הגדלות מכירות, מענה ללקוחות.
העבודה בימים א-ה בשעות 10:00-17:00
וימי שישי לסירוגין 11:00-14:00
תנאים טובים למתאימים/ות
דרישות:
נסיון במכירות טלפוניות
שליטה טובה בעברית ורוסית
זמינות לשעות המשרה
יחסי אנוש טובים
עבודה מהבית שלא דורשת לצאת למשרד לעבוד ומבלי לבזבז זמן בנסיעות ופקקים ובשעות הנוחות לכם !
דרוש/ה פקיד/ה לעבודה מהבית - בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, תמלול ומילוי סקרים.
נא לשלוח קורות חיים למייל: work.in.home123456@gmail.com
-העבודה מתאימה כהכנסה עיקרית או צדדית
-מתאים לחיילים , אחרי צבא, סטודנטים , בני 50+
לרשת מובילה של אחוזות לגיל השלישי דרוש/ה יועצ/ת עם אוריינטציה מכירתית, לליווי דיירים חדשים אשר מעוניינים להצטרף לאחוזה.
סביבת עבודה דינמית, נעימה ומחבקת, עם צוות מנצח ותנאים טובים למתאימים!
תיאור משרה:
ליווי דיירים פוטנציאליים ושמירה על קשר רציף עימם, החל משיחת הטלפון הראשונה, קביעת פגישות, סיור והיכרות עם האחוזה, ארגון אירועים וליווי במהלך האירוע, בניית מודל כספי המותאם לצרכי הדייר וחתימת חוזה. כמו כן, טיפול בבעיות שוטפות ושינויים במסגרת החוזה, שימור הדיירים ועוד.
דרישות:
דרישות התפקיד:
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, סבלנות ואכפתיות.
ייצוגיות ויכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה.
שליטה ביישומי מחשב - word, excel, Internet.
נכונות לעבודה במשרה מלאה.
דרושים סוכני תיירות לעבודה עצמאית עם חברה בינלאומית בתחום התיירות
מה הסוכן מקבל?
אתר פרטי לשיווק תיירות סביב העולם ומהבית דרך האינטרנט
האתר כולל לוח בקרה, משרד אחורי, לניהול העבודה כולה, וכולל קורסים יוקרתיים ללימוד עצמי את מקצוע התיירות עד רמת ההתמקצעות, קורסים אלה מוערכים בשוק בעשרות אלפי שקלים
לחברתנו חברה לשירותי אינטרנט דרושים נציגי מכירות
שיחות יוצאות ללידים חמים
מכירה של שירותי החברה
מתן יעוץ וליווי הלקוחות לכל אורך התהליך
דרישות:
שפות: אנגלית או צרפתית או איטלקית - שפת אם
ימים ושעות עבודה: א-ה 10.00-18.00 או 12.30-20.30
יום שישי 9.00-13.00
קליטה לחברה מהיום הראשון כולל כל התנאים הסוציאליים.
דרושים נציגי מכירות לשיווק כרטיס אשראי ברשתות הפארם
אופי התפקיד - עבודה ברשתות פארם מובילות בכל הארץ
פנייה יזומה ללקוחות והצעת הכרטיס בשילוב הסבר על הטבותיו
העבודה במשמרות בוקר/ערב
מינימום 4 משמרות בשבוע - 6-7 שעות ביום
אפשרות למשרה מלאה
שכר מצוין+ עמלות על כל מכירה + נסיעות
חובה ראיון + הכשרה
דרישות:
ייצוגיים
תקשורתיים
דינמיים
ניסיון במכירות - יתרון
חובה ראיון עבודה + הדרכה
שילחו קורות חיים או התקשרו -039100272/241 או בפרטי
jobhr@target-market.co.il
עיקר התפקיד – ניהול צוות של אנשים, אחריות על המכירות, שירות לקוחות, בקרת מלאי, יחסי ציבור, מעורבות קהילתית והיבטים שונים של שיווק החברה, הכשרת אנשי המכירות ותמיכה בהם, ניהול ואחריות על חזות החנויות, ניהול הפעילות היומיומית.
המשרה ממוקמת בצפון קרוליינה ואחרי שנה משתבצים למדינה אחרת בארה"ב, מתאים לאנשים עם מעט ניסיון במכירות/תפעול. הכשרה מלאה על חשבון החברה!
יש לציין ציפיות שכר בדולרים לשנה !
מועמדים מתאימים יהיו במסלול ניהול בכיר בחברה (עתודה ניהולית), המשרה כוללת רכב
דרישות:
דרישות התפקיד- אנגלית ברמת שפת אם (חובה), ניסיון בשירות לקוחות ובמכירות פרונטאלי (חובה), בעל/ת אזרחות אמריקאית/ גרין קארד (חובה!!), רצון להתקדם ולהצליח, אופי תפעולי ניהולי, אנרגיות גבוהות, נכונות ללמידה עצמית.
לרשת אופנה של בגדי גברים דרושים אנשי מכירות.
מדובר על 6 שעות ביום * 6 ימים בשבוע, שכר בסיס של 30 ש""ח לשעה [תלוי ניסיון] + עמלות על מכירות
מנהל חנות עובד 8 שעות ביום- חובה ניסיון רלוונטי.
באמצע שבוע: החנויות פתוחות משעה 09:30 ועד 22:00 בלילה, יש משמרות בוקר, אמצע וערב. בימי שישי: 09:00-15:00
בימי שבת: כרמיאל וחיפה החנות פתוחה בין השעות 11:00-23:00 ובשאר החנויות חצי שעה מצאת השבת עד 23:00
מיקום החנויות:
רחובות- מוכר, טבריה- מוכר + מנהל, בת ים- מוכר + מנהל, חיפה- מוכר
כפ""ס- מוכר, רמלה- מנהל, כרמיאל- מוכר+ מנהל
דרישות:
- חובה רקע במכירות.
מתאים למי שאוהב/ת אופנה ומחפש/ת עבודה גמישה.